Plannen werden vroeger vooral van bovenaf gemaakt. Die tijd ligt achter ons. De afgelopen jaren vragen we u steeds vaker om mee te denken over de toekomst van Ouder-Amstel. Dat noemen we inwonersparticipatie. Maar we doen het ook graag andersom: u komt zelf met een idee en de gemeente sluit aan. Dat heet overheidsparticipatie. Daarbinnen zijn verschillende mogelijkheden. Op deze pagina leggen we die uit. We hopen dat dit u inspireert om met een idee of plan te komen. De beslisboom op deze pagina helpt u met uw idee op weg. We werken graag met u samen aan een mooier, beter en leuker Ouder-Amstel!
Klik hier voor een grotere afbeelding in jpg
Meer weten over de verschillende vormen van participatie? Gebruik het menu links voor uitleg per participatievorm.
In onze gemeente vinden we het belangrijk dat u als inwoner of ondernemer mee kunt denken, mee kunt praten en mee kunt doen. Op dit platform bieden we daar graag ruimte voor.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.